Posljednji ispraćaj Antonije Bilić


I dok se drniška gimnazija u petak opraštala od Antonije, koji kilometar dalje njezino rodno selo Kričke sablasno je pusto. U obližnjem kafiću Antonijina fotografija. Pogled na taj plakat bio mu je, kaže Anton Vukičević, pročelnik šibenskog GSS-a, svih 17 mjeseci nadljudski motiv u potrazi za djetetom koje je poznavao.

Obitelj je umorna, 17 mjeseci nisu spavali, ali sada je najbitnije da Antonia konačno dobije svoj grob na kojem ćemo se svi mi moći pokloniti, zapaliti svijeću i donijeti cvijeće”.”Stanujem u blizini pa sam gazdu zamolio da ne skida njezinu sliku. Taj pogled me proganjao, imao sam osjećaj da sam ja kriv što je nismo pronašli, osjećaj koji ni sam ne razumijem. Kad smo isušili jezero Brljan i pregledali sve glavne i sporedne putove u našem kraju, nastavio sam je tražiti. I zato me boli što se neki sad nabacuju kritikom po nama, a znam da smo učinili sve što je bilo u našoj moći. Sada je najvažnije da je Antonia našla svoj mir”, kaže Anton.




Sprovod u srijedu u 14h




Posljednji ispraćaj Antonije Bilić bit će za četiri dana na groblju u Drnišu, kazao je odvjetnik obitelji Bilić Vinko Ljubičić. “Posljednji ispraćaj bit će u srijedu u 14 sati na gradskom groblju Badanj u Drnišu”, rekao je Ljubičić. Antonijina sestra u ponedjeljak će u Zagrebu na sudskoj medicini preuzeti njene posmrtne ostatke, a majka je izrazila želju da bude pokopana u miru.


0 komentari:

Objavi komentar